fbpx

אופנועים יד שנייה

אופנועים יד שנייה – רכב דו-גלגלי הוא הדרך הכי טובה להתמודד עם הפקקים ההולכים ומחמירים עם השנים ועם המחסור בחנייה במרכזי הערים. אופנוע\קטנוע מאפשר תנועה זריזה בעיר ומחוצה לה, והניצחון על הפקקים נותן תחושת עצמאות ושליטה שאין שני להן. כדי לעזור לכם לנצח את הפקקים צריך כמובן למצוא את הדגם הנכון והמתאים ביותר לתקציב שלכם ואת התמורה הטובה ביותר לכסף. הרי כל קטנוע 125 מומלץ יכול לספק את הסחורה, רק איך תדעו מה מצבו? האם יש עוד להשקיע? איך לא ניפול בפח? אצלנו בביג בויז טויז כל הכלים נבדקים ומטופלים, ונמכרים עם טופס גילוי נאות מלא. אנו מתחייבים בבדיקה על תקינות מנוע גיר ושלדה, וכן חלק גדול מהכלים המשומשים נמסרים עם אחריות למספר חודשים (בהתאם לכלי). לכלי משומש העומד בכל הקריטריונים שלנו אנו מעניקים "תו תקן BBT" המעיד על מצבו.

בלי פקקים, בלי בעיות חניה, זול ומשתלם!

אפילו אם אתם לא ממש בעניין של אופנועים כבדים, רכב דו-גלגלי קטן יכול להציע פתרון תחבורתי זול יעיל וחסכוני לטווח ארוך. קטנוע הונדה חדש מודרני בנפח 125 סמ"ק מסוגל לגמוע כ40 קילומטרים לליטר דלק אחד, ויותר. הוא גם יהיה זול בתחזוקה השוטפת לאין ערוך לעומת רכב, אפילו לעומת הרכב ההיברידי החסכוני ביותר שקיים. עם מרווח של כ 6,000 או 12,000 ק"מ בין טיפולים, קטנועי ואופנועי הונדה מציעים לכם אמינות ואיכות מהשורה הראשונה, ואתם יכולים להיות בטוחים שרכשתם את הכלי הטוב והמשתלם ביותר.

אז אם אתם רוצים להגיד לשלום לצרות של אחרים, למצוקת החניה או לפקקים בדרך לעבודה או לאוניברסיטה, בדרך לפגישה או לבילוי, קטנועי ואופנועי הונדה יוכלו לשנות לכם את החיים.

דילוג לתוכן